Monday, July 13, 2009

I'm So Owesome! (kena tag la pulak)

Oh no, I’ve been tagged!

Nasib baik 5 soalan jer. Apapun aku nak bagi jawapan dalam Malay jer coz cikgu English aku mati sebelum ajar aku jawab soalan tag, or dengan kata lainnya aku memang tak pandai BI…ngee~



1. Who is the owesome person who tagged you? (don’t forget to link)

Najmie or real name beliau Khairun Najmi binti Kamisan (takder la kenal sangat tapi dengan senang hatinya beliau tag aku...hehe). By the way thanks coz at least ada gak idea aku nak post something.

2. Tell us something about you…

Nama betul aku Mohd Zharif bin Mohd Thani, umur 22 tahun. Aku anak bongsu mak ayah aku, tak suka math (since aku failed add math SPM), suka bahan orang, a heavy smoker (but not addicted to smoke), selalu makan ubat gigi Kodomo Lion time kecik, malas wat assignment, tak suka susahkan member, benci giler kena tipu, tak berkira sangat bab duit, tak suka guna jamban duduk, penyegan (segan ke?), shopaholic (ingat pompuan je ke), obsess to vintage and branded stuff, kereta & RXZ, suka tidur tapi senang terjaga (damn!), malas kemas bilik, tak pandai masak (kupas bawang pun sejam), suka hang out, pendiam tapi jadi sakai bila ngan kengkawan. Dah, cukup.

3. What is your reason to blog?

Harimau mati meninggalkan belang, tapi aku mati nak tinggalkan blog ni…hahaha

4. List and link 5 favourite post from your blog...

~ Upacara Menggegarkan Medula Oblongata dan Rakan-rakan [click here]
~ Keselekehan Terserlah [click here]
~ Jihad Si Alcoholic [click here]
~ Hikayat Dari Bawah Tanah [click here]
~ Rempit Ke Kami??? [click here]

Komen-mengomen la yer...=)

5. Tag 5 owesome people and inform them that they have been tagged by you…

~ sha
~ shah
~ farie
~ miss eila
~ miserable azue

5 comments:

z.a.r.a said...

fuhh~ nsib baik pendek je tag ni hehe...

ok thnks...nnti aku buat k..

:)

Farie Amrah said...

daku nmpak name daku disitu..
setelah bertahun-tahun x jwb& mengabaikan tags dr blogger2, tetibe ati aku terbuka nk wat tag ko neh..
tahniah la yer.. :P

night shooter said...

hahaha..orait2

dumbdeaf said...

huhu...me xtau nak taip pe..as me baru je dl blogger ni so if u da anything opinion..silakan..mekasih...(*-*)

Unknown said...

thanks bro..
hehehee..