Thursday, July 23, 2009

Penghargaan Buat Encik Ulat

Sempena besday Ulat dan juga sempena Mega Sale yang tengah havoc skang ni, aku telah mengambil inisiatif dengan menge'pow' Quiksilver membership card beliau untuk kepentingan diri aku sendiri...hehe.


Dan hasilnya sangat memberangsangkan. Berjaya jugak lah aku bawak kuar beberapa helai kain songket dan kain batik dari butik Quiksilver kat Pavilion tuh (gilo apo beli kain..?). Nasib baik Roxy takder untuk laki...kalo tak ngan Roxy sekali aku sapu...

Ada sesape nak bagi pinjam membership A|X kat aku tak?Hahaha...

Pointnya di sini aku nak say thanks and nak wish hepy besday kat ko Ulat. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Dah besar pun ko...bawak-bawak lah jadi orang tua lak...hehe. Next year kasi pinjam membership ko lagi yerk...=p

Beliau...

Overall, lu memang kawan gua paling best lah!

2 comments:

z.a.r.a said...

happy besday Ulat...tua dh Ulat...hik2~

alang2 ko pow kad Quicksilver die.. baik pow skali Atm kad die..pakej~...haha

:)

night shooter said...

hahah..ko nye kepala lg jahat ek..
x terpikir lak aku..:p