Wednesday, July 29, 2009

Hari-hari Terakhir Sebelum Aku Pergi

Insyaallah pada 3hb Ogos depan aku akan mula training untuk projek Train & Place selama 3 bulan di bawah Kementerian Sumber Manusia sebelum aku di’campak’ ke mana-mana company untuk jalankan tugas aku dalam bidang multimedia. Arghhh…rasa cam malas jer nak ke kelas balik.


Lepas ni no more lepak, no more overnite and no more chill la…tiap-tiap malam tido awal, pastu siang lak kena face the damn bored office hour ngan berbungkuskan kemeja and tie, and yang paling menyakitkan hati kena redah traffic jam kat tengah town KL tiap-tiap hari…hahaha…sume aku dah nampak dah. And yang paling jelas aku nampak, Fiktif Sebuah Kehidupan ni akan jarang la diupdate coz I’m gonna be a workaholic...maybe blog akan terbengkalai lama sebelum diupdate lagi.


So kat sini aku nak say thanx a lot to all my followers, silent readers and semua yang banyak support, komen-mengomen post-post aku selama ni. Korang memang best.


Sebagai penghargaan aku nak kasi award kat bawah ni kat sorang abang hensem and 2 orang akak cumil…Shah, Farie and Sha…no excuse, wajib amek okeh! Penat aku tempah award nih…hehe.


Amek jangan tak amek...


Ada jer masa terluang aku akan update lagi blog aku nih okeh…peace=)

5 comments:

z.a.r.a said...

wahhh dpt award...siap tempah lg ek? haha...thnks alot zarif...aku msti amik nnti n tepek kat blog aku hehe :)

wt keje elok2 nnti...chaiyok2!! jgn tggalkn lame2 blog ni, kang rndu plak ngn entry2 ko hik2~

p/s->ko bg award ni kat 2 org 'akak'..waa~aku dh rase tua sgt ko pggil aku akk...hahaha!!

all d best zarif...:)

dumbdeaf said...

take care yer....senyum selalu...*-*

Unknown said...

lor...
jgn la biar blog ni bersawang..
abg slalu gak lepak2 sini.

thanks coz bagi award.
abg da amek tapi tak letak kat dalam blog lagi.
insya-Allah, kalo abg free, abg letak k?
abg janji promote blog zarif skali.
jaga diri leklok..

Farie Amrah said...

suka tgk laki pkai office attire..
semat.. :)
selamat maju jaya yer.. :)

z.a.r.a said...

yuhuu zarif...lame xupdate...bz ek? xpe2...dh free nnti berblogging balik k...

all d best :)