Friday, June 19, 2009

Adik-adik...Mari Ke Sekolah...

F**ked up betul lah…tak payah la komen pasal blog orang macam tu macam ni. Lantak blogger la nak tulis apa pun kat blog dia...dah diorang wat blog memang untuk tujuan tu. Aku pun banyak gak visit blog yang bagi aku ntah pape, takder point, hampeh, tak best...tapi takder la aku nak komen pasal blog dia, mempersoalkan kelayakan dia untuk menulis sesuatu perkara or baik-buruk peribadi blogger itu sendiri...layankan entry yang dia post sudeyh. Ya, maybe ko bagus...tapi nak sekolahkan orang biar ada cara la dude. Lu masuk blog gua dengan takder cara, lu mau gua ikut cara lu? Sekolah mana lu belajar? Maybe ko wat blog coz ada something khusus yang ko nak ketengahkan...something yang lebih bersifat kematangan cam politik, fesyen, lifestyle or whatever jelah...itu ko punya hal la. Tapi aku tak, aku wat blog ni takder motif...and berlambak lagi blog yang sama spesis ngan blog aku ni...yang ko gelabah sangat apahal? Ok jer, takder pun melanggar undang-undang atas apa-apa akta. Apa yang aku rasa nak tulis aku tulis...apa-apa pun leh jadi aku nyer entry...more to universal. So tak payah la huru-harakan kepala ko nak memikirkan halatuju blog orang okay...tak suka tak payah baca. Next time kasi pikir sikit sebelum berbicara. By the way, thanks for the comment...but sorry, tak cukup bagus untuk diapprove…luaskan pemikiran anda first. Learn more.

4 comments:

z.a.r.a said...

wahhh marah gilerr ni...sape manusia sengal komen ko lebih2 tu??

biase la tu, aku pun penah kena...teruk2 lg...tp wt dek je...

klau komen membina, ko terima...klau komen over2 ko xyah layan.

night shooter said...

erm..yolah..same2lah kte persetankan komen2 jahanam ni..
lgpown aku jrg update blog,so xbyk lg komen2 yg mcm 2 aku trima..

z.a.r.a said...

haa...betoi3...

update la slalu...best plak baca blog ko ni..mmg stok ganas2 je haha!!

Kotak Hati said...

hurm..
aku setuju giler2...
maksud aku blogging adelah hak individu..
kalo dh x suke..
jgn dtng lagi ke blog kita..
mudah je..
ini nak comment menjatuhkan buat apa??
ish3
keep blogging bro!! hi3